2018. április 26., csütörtök

# Snip Art # Tag

Mixed Media tag

Snip Art inspirációjaként készült ez a kis tag, melyet most nem mistel vagy akril festékkel színeztem, hanem elővettem régi Pentartos tintáimat. Anno, a kezdetekben mikor még nem volt nagyon más, sokan vásároltunk belőle. Én több alkalommal el akartam már adni, de aztán még is meggondoltam magam.... jó lehet még valamire 😊
...és bizony! az intenzív színek miatt nyúltam most hozzá. Az elképzelésemben most egy színes, fényes kép jelent meg, amit majdnem sikerült is megjelenítenem 😃 viszont a tinta szagát még mindig szoknom kell 😃
A tag témáját pedig a More Than Words mini kihívása ihlette.

A kész tag

   
A kihívás részletei:  Wild

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter