2017. október 22., vasárnap

# Cocoa Vanilla # Mini album

My son mini album

Nagy büszkeség ez számomra, ugyanis elkészült egy fotókkal teli, kész! mini albumom 😊 
Sajnos ezen albumok száma számolható 😊 Imádok ugyanis albumot készíteni, de ahogy készen van, valahogy ott meg is áll a történet. Nem rég elkészítettem egy őszi albumot, de ha össze kellene hasonlítani, háááát a fotók száma messze elmarad a mostani albumomtól 😊😊
Így nagy öröm ez számomra, hogy csak a fiamról végre készítettem egy kis vaskos albumot, ami nem 100%-os mert van még benne üres hely. Ugyanis vannak zsebek, amik üresek, mert nyomtatás közben szétesett a nyomtatóm lapadagoló hengere, így amíg nem jön ki a szerelő, addig nincs is több képem. Ettől függetlenül én már késznek tekintem 😊

Menet közben, egyszer kértem segítséget Móni barátnőmtől, mert, hogy is mondjam.... hát ez nem az én műfajom 😃 Eléggé szenvedős volt ez nekem, ugyanis sehol nem locsoltam festéket, nem szórtam az imádott gyöngyeimet és nem dugdostam tele virágokkal. Ugye, hogy ez nem is én vagyok? 😃

Szóval Mónit pár oldal után megkérdeztem (aki igen profi ezen a területen is!), hogy szerinte rendbe van ez? mert, hogy én nem látom át 😊

Szóval a kritikusság jegyében vegyétek ezt figyelembe, és azt is, hogy az egész album egy bal kézzel és egy szerencsétlenkedő jobb kézzel készült. Látom magam is a görbe ragasztásokat, de tényleg nem tudtam mit tenni egy kézzel 😊
Sajna 4 napja volt egy vállficamom és bizony a jobb kezemet a testemhez kötözték 3 hétre 😓 Miután még messze a vége és 1 bal kézzel Mixed Media-zni már tényleg nem lehet, maradt, hogy végre befejezgetem a kis albumjaimat. De hogy dicsekedjek, ez az albumka bizony 1! azaz 1 nap alatt készen volt 😊😊 

Remélem tetszik nektek is, mert nem mellesleg a gyönyörűséges Cocoa Vanilla Studio - You Rock készletéből készült :)

Íme az album


  
  
      
  
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter