2016. december 7., szerda

# 13@rts # Album

December Daily - album

...kicsit másképp...


Még egyetlen alkalommal sem csináltam végig a december napjai albumom. Legtovább 18.-ig jutottam. Úgy voltam vele az ilyen projektet én befejeztem, úgy sem csinálom végig, egészen novemberig! Akkor ugyanis jött az ihlet, hogy egy egyszerű, gyors és mégis más kis albumot készítek idén. (meglátjuk meddig tart a lelkesedés) :)

Fogtam egy ikeás keretet és pasztáztam, stencileztem, nyomdáztam, díszítettem. Ezzel az album készítését le is tudtam :D
A belsejébe kerülnek a lapok. Összesen 16 db. Minden lap kétoldalas, így egy lapra 2 napot tudok készíteni. Mérete 8,5 * 13,5 cm.
Azt hiszem ez így most menni fog gyorsan.

A színvilága kivételesen nem piros, zöld hanem inkább a barna, arany, fehér felé fog húzni melyet a 7 Dots Studio - Furtune Teller kollekciója ihletett. Szeretnék rendhagyó lenni idén :)

Íme az album


Áttekintő kis video


És akkor a kihívások :)

További részlet fotók


30 megjegyzés:

  1. This is totally amazing Eszter! I love it! Thank you for joining the Canvas Corp Brands December Challenge!

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous! Absolutely artistic! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month!

    VálaszTörlés
  3. Great textures and details ❤️❤️❤️Thanks for playing with us at 7dots studio challenge

    VálaszTörlés
  4. Wonderful!Great textures and details! Thank you!

    VálaszTörlés
  5. Very-very beautiful!!!! textures is wonderfull! thank you from Домик рукодельницы

    VálaszTörlés
  6. Wow, magically!
    Thank you for joining the Домик рукодельницы!

    VálaszTörlés
  7. gorgeous frame!! thanks for joining us at the 7 Dots Studio Challenge!!!

    VálaszTörlés
  8. Amazing creation as always thanks for playing at 7 Dots Studio challenge !!!

    VálaszTörlés
  9. Fabulous creation! Thank you for joining us over at 7 Dots Studio for our "Moments in Time" challenge xx

    VálaszTörlés
  10. Texture heaven! Great, stunning project! Thank you so much for participating to the 7 Dots Studio challenge!

    VálaszTörlés

  11. Thank you for participation. Great work. WOODchic.

    VálaszTörlés
  12. It is so beautiful! Thank you for playing at Fabrika Dekoru challenge!

    VálaszTörlés
  13. Удивительная снежная работа! Спасибо от команды TM Lesia Zgharda!

    VálaszTörlés
  14. Perfectly!Thank you for playing at Fabrika Dekoru challenge!

    VálaszTörlés
  15. Wonderful! Thank you from Lesia Zgharda

    VálaszTörlés
  16. Beautiful!Cool project! Thank you for joining us at Lesia Zgharda challenge!

    VálaszTörlés
  17. Очень интересная работа!! Спасибо, что вдохновились заданием Киевского скрапклуба!)

    VálaszTörlés
  18. Eszter, очень интересный, многофактурный и многодетальный арт -объект получился!!!
    Спасибо за участие в задании Киевского скрапклуба! Рады видеть в наших заданиях снова))))

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter