2016. november 5., szombat

# 30x30 # Challenge

123...

Ez az oldalam rendhagyó. Egy kis mixedmedia technikát kevertem némi minimal stílussal. Egy kihívásra készítettem az oldalt melynek témája a sárga + szürke volt, csak éppen nem készült el időben :)
Egy szürke virágos hátteret választottam alapul, melyet fehér gessoval alapoztam a kontrasztosság megszűnése érdekében. Ezt követően bélyegeztem, és dekor kavicsot szórtam. Rétegzés sem volt sok és kiegészítő sem. Egy egyszerű, könnyed kis oldal.


Íme a végeredmény


Kisfiam elkezdte az iskolást és muszáj volt megörökíteni ahogy lelkesen leült tanulni. Nagyon koncentrál... :)

Az elrendezése miatt pont megfelel a Happy Bunny és a Keep Memories kihívásának ahol ebben a hónapban vázlat kihívást indítottak. A Творить. Учиться. Любить. csapatánál viszont a feladatok a számok voltak a No33-as feladatnál (határidő nov. 21.)


 

További képek

12 megjegyzés:

  1. It's wonderful! Thanks from DT Keep Memories!

    VálaszTörlés
  2. Очень интересная и красивая страничка! Спасибо за ваше творчество от блога KeepMemories!

    VálaszTörlés
  3. Мне очень понравилась страничка, красивая и гармоничная.Спасибо от "HappyBunny"

    VálaszTörlés
  4. интересная страничка!

    VálaszTörlés
  5. какая замечательная композиция у странички) и интересные эксперименты с цветом) спасибо от блога "Творить. Учиться. Любить"

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter